Etické sportování

Nákupní košík

0 ks za 0 Kč

VeganSport.cz > Vitamínové doplňky > VEG1 multivitamínové tablety s příchutí černý rybíz 90 ks

VEG1 multivitamínové tablety s příchutí černý rybíz 90 ks

VEG1 multivitamínové tablety s příchutí černý rybíz 90 ks - veg90ryb

Popis produktu

Žvýkací ochucené multivitamínové tablety vyvinuté ve spolupráci The Vegan Society a HealtPlus. Připravené speciálně na míru požadavkům veganů, ale vhodné pro každého. 

Obsahující vitamin B12, B2, B6, kyselinu listovou, selen, jód a vitamin D3 (cholekalciferol).

Balení obsahuje 90 tablet s příchutí černý rybíz.

Každá tableta obsahuje (% EU DDD):

  • vitamin B12…25 µg (1000%)
  • vitamin B6…2 mg (143%)
  • vitamin B2…1,6 mg (114%)
  • vitamin D3…20 µg (400%)
  • kyselina listová…200 µg (100%)
  • jód…150 µg (100%)
  • selen…60 µg (109%)

Složení:

Cukr, dextróza, akácie, selenometionin, kyselina stearová, přírodní příchuť černý rybíz, cholekalciferol (vitamin D3) z lišejníků, vit. B6, stearát hořečnatý, riboflavin (vitamin B2), polyvinylpyrrolidon, kyselina listová, jodid draselný, kyanokobalamin (B12).

Neobsahuje lepek, laktózu, barviva ani droždí.

Dávkování:

Dospělí 1 tabletu denně, děti 3-12 let 1/2 tablety. Pro lepší vstřebání doporučujeme dobře rozžvýkat nebo rozdrtit. Nepřekračujte doporučenou dávku.

Nedostatek B12:

Vitamin B12 je jedním z nejdůležitějších, ale často přehlíženým vitaminem. Hraje totiž hlavní roli při metabolismu každé buňky našeho těla.

Vitamin B12 předchází srdečním onemocněním a mrtvici, zabraňuje poškození nervů, dodává energii, napomáhá trávení, pomáhá produkovat červené krvinky a působí proti anémii, doporučuje se pacientům s osteoporózou.

Pokud nám chybí delší dobu, může jeho nedostatek způsobit řadu závažných onemocnění jako např. chudokrevnost (anémie), nebo poškození nervového systému.

Proto je důležité, abyste znali první varovné příznaky nedostatku vitaminu B12 a mohli se vyléčit včas. Předejdete tak mnohým zdravotním problémům.

7 varovných příznaků nedostatku vitaminu B12:
 
  • 1. Závratě a nevolnost
  • 2. Zapomnětlivost
  • 3. Svalová slabost
  • 4. Bledá pokožka
  • 5. Brnění končetin
  • 6. Nevysvětlitelná únava
  • 7. Problémy s očima

Jediným neživočišným zdrojem vitamínu B12 jsou obohacené potraviny a doplňky stravy s vitamínem B12 jako je Veg 1.

Zachování adekvátního příjmu vitamínu B12 je snadné díky dennímu užívání  Veg 1.