Etické sportování

Nákupní košík

0 ks za 0 Kč

VeganSport.cz > Blog > Výživa v těhotenství

Výživa v těhotenství

Veganský jídelníček ročního dítěte

Nikolce je 14 měsíců a je to zdravá, mírně baculatá holčička se správným apetitem. Jídlo miluje od prvních příkrmů. Lidé se mě často ptají, co dostává k jídlu. Jednak je zajímá, co všechno se dá pro dítě vykouzlit pouze z rostlinných surovin a jednak u nás čerpají inspiraci pro obohacení jídelníčku jejich konvenčně se stravujících dětí, což mě moc těší.
Datum publikování: 22.6.2015 | Kategorie: Strava - Výživa v těhotenství
Veganský jídelníček ročního dítěte

Šestinedělí - příprava na trénink

Šestinedělí je doba, kdy se pomalu sehrává mimčo s matkou a tělo matky po porodu a dlouhém těhotenství regeneruje. Proto se určitě nedoporučuje začínat v tomto období se sportem a zároveň hubnout drastickými dietami. Jednak na to tělo není připravené, jednak by to velmi negativně mohlo ovlivnit kojení a to je v tuto chvíli zásadní. V mém případě se ještě přidává nutnost rekonvalescence po císařském řezu, kterým se sice rodí dnes 20 % dětí, stále se ale jedná o břišní operaci a tak by se k tomu mělo i přistupovat.
Datum publikování: 19.5.2014 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Šestinedělí - příprava na trénink

Těhotenství je úspěšně za námi :)

23.04.2014 16:32Naše vegansporťačka Nikola se narodila 12.4.2014, 11 dní před stanoveným termínem, ale s naprosto normální výškou i váhou, měřila 49 cm, vážila 3370 g. Pro špatnou polohu a zároveň odtok vody se dostala ven císařským řezem. A tak vám dlužím článek o tom, jak proběhl třetí trimestr z hlediska mé životosprávy.
Datum publikování: 23.4.2014 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Těhotenství je úspěšně za námi :)

Tréninkový těhotenský plán pokračuje

Tak jsem dnes začala 27. týden těhotenství, tzn. 3. trimestr, poslední třetinu těhotenství. Nahoře mám 9 kg, což je v horní třetině normy, ale nijak se tím netrápím, ráda vyvracím mýty o neduživosti veganů :) No a taky jsem 6.1.2014 konečně začla s kurzem na výživového poradce, takže se těšte za půl roku na články o výživě s trochou dávky odbornosti. A tady máte pár slov o tom, jak jsem zvládla druhý trimestr, tzn. 13. – 26. týden těhotenství.
Pokračování blogu Jak se maratonský tréninkový plán změnil na těhotenský tréninkový plán.
Datum publikování: 16.1.2014 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Tréninkový těhotenský plán pokračuje

Maratonský plán změněn na těhotenský tréninkový plán :)

Trénink na maraton skončil dříve než začal. Tři dny po spuštění tohoto webu, kde jsem avizovala, že trénink se blíží, jsem totiž zjistila tu nejlepší zprávu na světě, že jsem těhotná. Věci na běhání, lezení i jiné sporty byly okamžitě schovány do skříně a tréninkové plány roztrhány. Následovaly 2 měsíce ležení, nechutenství a slabostí. Teprve před dvěma týdny se mi udělalo lépe a já mohla pozřít také něco jiného než banán nebo hroznové víno.
Datum publikování: 1.9.2013 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Maratonský plán změněn na těhotenský tréninkový plán :)