Etické sportování

Nákupní košík

0 ks za 0 Kč

VeganSport.cz > Blog > Trénink

Trénink

Můj druhý maraton

Na start svého druhého maratonu se stavím nevyspalá, nevyčůraná a po měsíčním vypadnutí z tréninku. Jak to nakonec dopadlo, se dočtete v článku..
Datum publikování: 14.5.2017 | Kategorie: Report - Strava - Trénink
Můj druhý maraton

Ultramaratonský trénink

Posouvám hranice :) A protože cíleně zrychlovat mě nebaví, prodlužuju trasy. Jak vypadá trénink na můj první ultramaraton a co jsou jeho největší úskalí, se dočtete v dnešním článku.
Datum publikování: 16.2.2017 | Kategorie: Trénink
Ultramaratonský trénink

Yesenický půlmaraton 2016

Když se mi v červenci udělal kolem štípance od komára flek typický pro boreliózu, myslela jsem, že je s běháním do konce léta konec. Naštěstí byla pauza mnohem kratší než jsem myslela a já si v srpnu mohla užít ještě jeden z nejkrásnějších horských běhů v Čechách, Jesenický půlmaraton.
Datum publikování: 5.9.2016 | Kategorie: Report - Trénink
Yesenický půlmaraton 2016

Trénink na Běh do vrchu

Regeneračí týden je za mnou a já už se nemůžu dočkat dalšího závodu :) Tentokrát jsem si na sebe ušila bič v podobě běhu na Králický sněžník v délce 13 km, s převýšením 963 m, o kterém se často píše, že je nejtěžším během do vrchu konaném na území ČR.
Datum publikování: 16.5.2016 | Kategorie: Trénink
Trénink na Běh do vrchu

Můj první maraton

Můj první maraton, Pražský Volkswagen Maraton 2016, je za mnou. Pokud vás zajímá, jak to dopadlo od příprav až po finiš, čtěte dál :)
Datum publikování: 10.5.2016 | Kategorie: Report - Strava - Trénink
Můj první maraton

Plán na maraton s cílem doběhnout, 4. část

Hlásím se s poslední částí tréninku :) Největší masakry už jsou za mnou, poslední předzávodní měsíc klesá objem, aby tělo zároveň stihlo po náročném záběru do závodu dostatečně zregenerovat.
Datum publikování: 24.4.2016 | Kategorie: Trénink
Plán na maraton s cílem doběhnout, 4. část

Trénink na maraton s cílem doběhnout; 3. část

Trénink se přehoupl do své druhé poloviny a teprve teď začíná být zajímavý, alespoň pro mě. A tak se dnes mimo suchého plánu trochu rozepíšu i o stravě, zraněních a tom, jak jsem musela tréninku přizpůsobit život.
Datum publikování: 28.3.2016 | Kategorie: Strava - Trénink
Trénink na maraton s cílem doběhnout; 3. část

Trénink na maraton s cílem uběhnout; 2. část

Zahřívací měsíc je za námi a před námi měsíc nárůstu objemu. Polovinu tohoto měsíce mám už za sebou neb jsem se dopustila tréninkového podvodu a plán přeskočila o 14 dní dopředu, aby mi konec plánu vyšel na pražský maraton, který jsem se rozhodla 8.5.2016 zkusit.
Datum publikování: 28.2.2016 | Kategorie: Trénink
Trénink na maraton s cílem uběhnout; 2. část

Trénink na maraton s cílem uběhnout ho; 1. část

Tak je to konečně tu a původní záměr tohoto blogu začíná být po necelých třech letech konečně naplňován :) Začínám zcela vážně trénovat na maraton. Běžet chci v červenci Blanenský maraton v rámci Moravského ultramaratonu. Plán mám sestavený na čtyři měsíce a postupně, vždy každé čtvrté pondělí, vám zveřejním část plánu na čtyři týdny.
Datum publikování: 31.1.2016 | Kategorie: Trénink
Trénink na maraton s cílem uběhnout ho; 1. část

Jsem zpět a spolu se mnou hlívááá :)

Ahóóój, určitě jste se všimli, že má aktivita na vegansportu od konce prázdnin dost ochabla. Bylo to proto, že se usilovně pracovalo na nové párty kuchařce Místo kapra hlíva. Ta už je teď v tisku, a tak se zase vracím k vegansportu. Od teď už každou středu můžete zase očekávat recept a každé pondělí nějakou novinku ve formě blogu, článku, recenze nebo videa :)
Datum publikování: 25.10.2015 | Kategorie: Trénink
Jsem zpět a spolu se mnou hlívááá :)

Test návratu kondice: Pardubický vinařský půlmaraton

Před závodem jsem byla trochu nervózní. Byl to můj první půlmaraton po porodu a navíc první, co jsem veganka (když nepočítám ten, co jsem běžela necelý měsíc od přechodu na veganství). Takže mě hodně zajímalo, jestli čas ukáže, že jsem se zlepšila nebo je to stejně mizerný nebo dokonce horší jak před tím. Jak to dopadlo?
Datum publikování: 25.5.2015 | Kategorie: Report - Trénink
Test návratu kondice: Pardubický vinařský půlmaraton

-12 kg za 8 měsíců - jen tak, stravou :)

Původní cíl byl do Vánoc zhubnout 12 kg a dostat se tak na původní váhu. To se nepodařilo, v listopadu jsem ze své snahy polevila a o vánocích mé nohy nesly stále o 4 kg více než před těhotenstvím. Pak jsem ale zase zabrala a první Nikolčiny narozky jsem oslavila už zase na své původní váze. Teď už jen zformovat a dotvarovat :) A jak se to povedlo?
Datum publikování: 11.5.2015 | Kategorie: Strava - Trénink
-12 kg za 8 měsíců - jen tak, stravou :)

Trénink aneb nejdřív zhubni, pak teprve podávej výkony

Zdravíme a přinášíme novinky z našeho trainingu :)

Dlouho jsme se neozvaly, to proto, že jsem jednak dokončovala kurz výživového poradenství a jednak jsme makaly na knížce se zapeklitým názvem "Místo vejce banán – nejen veganská kuchařka".

Kniha bude k dostání v listopadu, můžete ale objednávat už teď :)
Datum publikování: 22.10.2014 | Kategorie: Strava - Trénink
Trénink aneb nejdřív zhubni, pak teprve podávej výkony

Šestinedělí - příprava na trénink

Šestinedělí je doba, kdy se pomalu sehrává mimčo s matkou a tělo matky po porodu a dlouhém těhotenství regeneruje. Proto se určitě nedoporučuje začínat v tomto období se sportem a zároveň hubnout drastickými dietami. Jednak na to tělo není připravené, jednak by to velmi negativně mohlo ovlivnit kojení a to je v tuto chvíli zásadní. V mém případě se ještě přidává nutnost rekonvalescence po císařském řezu, kterým se sice rodí dnes 20 % dětí, stále se ale jedná o břišní operaci a tak by se k tomu mělo i přistupovat.
Datum publikování: 19.5.2014 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Šestinedělí - příprava na trénink

Těhotenství je úspěšně za námi :)

23.04.2014 16:32Naše vegansporťačka Nikola se narodila 12.4.2014, 11 dní před stanoveným termínem, ale s naprosto normální výškou i váhou, měřila 49 cm, vážila 3370 g. Pro špatnou polohu a zároveň odtok vody se dostala ven císařským řezem. A tak vám dlužím článek o tom, jak proběhl třetí trimestr z hlediska mé životosprávy.
Datum publikování: 23.4.2014 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Těhotenství je úspěšně za námi :)

Tréninkový těhotenský plán pokračuje

Tak jsem dnes začala 27. týden těhotenství, tzn. 3. trimestr, poslední třetinu těhotenství. Nahoře mám 9 kg, což je v horní třetině normy, ale nijak se tím netrápím, ráda vyvracím mýty o neduživosti veganů :) No a taky jsem 6.1.2014 konečně začla s kurzem na výživového poradce, takže se těšte za půl roku na články o výživě s trochou dávky odbornosti. A tady máte pár slov o tom, jak jsem zvládla druhý trimestr, tzn. 13. – 26. týden těhotenství.
Pokračování blogu Jak se maratonský tréninkový plán změnil na těhotenský tréninkový plán.
Datum publikování: 16.1.2014 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Tréninkový těhotenský plán pokračuje

Maratonský plán změněn na těhotenský tréninkový plán :)

Trénink na maraton skončil dříve než začal. Tři dny po spuštění tohoto webu, kde jsem avizovala, že trénink se blíží, jsem totiž zjistila tu nejlepší zprávu na světě, že jsem těhotná. Věci na běhání, lezení i jiné sporty byly okamžitě schovány do skříně a tréninkové plány roztrhány. Následovaly 2 měsíce ležení, nechutenství a slabostí. Teprve před dvěma týdny se mi udělalo lépe a já mohla pozřít také něco jiného než banán nebo hroznové víno.
Datum publikování: 1.9.2013 | Kategorie: Strava - Trénink - Výživa v těhotenství
Maratonský plán změněn na těhotenský tréninkový plán :)