Etické sportování

Nákupní košík

0 ks za 0 Kč

VeganSport.cz > Blog > Jsem zpět a spolu se mnou hlívááá :)

Jsem zpět a spolu se mnou hlívááá :)

Datum publikování: 25.10.2015 | Kategorie: Trénink
Ahóóój, určitě jste se všimli, že má aktivita na vegansportu od konce prázdnin dost ochabla. Bylo to proto, že se usilovně pracovalo na nové párty kuchařce Místo kapra hlíva. Ta už je teď v tisku, a tak se zase vracím k vegansportu. Od teď už každou středu můžete zase očekávat recept a každé pondělí nějakou novinku ve formě blogu, článku, recenze nebo videa :)
Jsem zpět a spolu se mnou hlívááá :)

Takže co u mě nového:

Úrazy a nemoci

V pátek jsem spadla do díry. Ačkoli jsem první hodinu myslela, že bolestí umřu, skončilo to jen podvrtnutým nártem, o kterém dle doktora za týden nebudu ani vědět. Nejspíš má pravdu, protože dneska už můžu opatrně našlapovat a bolest a otok pomalu, ale jistě mizí. Jsem šťastná, protože se mi po dlouhé době zase daří pravidelně sportovat, na pohyb se vždycky děsně těším a představa, že bych se měla tréninků na několik týdnů nebo dokonce měsíců vzdát, mě ničila.

Taky naší rodinu o víkendu potrápilo nachlazení, ale ukázalo se, že šlo opět o dvoudenní záležitost. Prostě zvýšený přísun vitamínu C (šípky a kyselina askorbová z DM), domácí tymiánový sirup a domácí cibulový sirup, na který se ve středu objeví recept na našich stránkách, nikdy nezklamou :)

 híva

Běhání

Zase téma maratonu. Furt to odsouvám a odsouvám, že už to nikoho nemůže ani bavit. Tentokrát jsem se ale rozhodla, že si ho zaběhnu, ještě než podruhé otěhotním. Od září mám zase hlídání na děťátko a tak běhám. Na běhání se vždycky vyloženě těším a to je u mě vždycky známka toho, že se zase dostávám do kondice. Jsem v pátém týdnu plánu, po pátečním úraze si teď dám ale dva týdny pauzu a pak si dva poslední týdny zopakuju. Plán je na 16 týdnů a maraton si chci zaběhnout v dubnu nebo květnu 2016, takže není potřeba se teď plánu zubynehty držet. V úterý mívám intervalový trénink, ve čtvrtek krátký běh vytrvalostním tempem, v sobotu dlouhý běh a v neděli regenerační běh. Nedržím se toho přesně, pokud je příležitost, zařadím trénink do běžného života. Místo autobusu nasadím běžecký boty, čapnu kočárek a na místo, kam  potřebuju, si doběhnu. Ušetřím tak čas za dopravu a ještě za trénink, na který bych si musela vyčleňovat speciální čas. 

lezení

Lezení

Na konci září jsme se spolulezkyní začaly jezdit na lezeckou stěnu v hale, bez dětí. V létě jsme sice lezly pravidelně na naší venkovní stěně, spíš než trénink to bylo takové fajn lezecké odpoledne strávené s dětmi. Toto jsou ale už tréninky celkem natvrdo. A nese to ovoce :) Zlepšujeme se, dlouhé převisy vybíháme jak nic a v noci nás budí bolesti svalů. Ale nám to vůbec nevadí, protože víme, že co bolí, to sílí! Lezení zbožňuju. Je v tom trocha adrenalinu, neuvěřitelně si při tom vyčistíte hlavu, protože uprostřed těžší cesty prostě nejde se nesoustředit na lezecký pohyb a tělo posilujete total na max, přestože vůbec nevnímáte, že nějak posilujete. To je pro mě super, protože samotné posilování mě moc neba :) Snažíme se lézt dvakrát týdně, když to nejde, nahradím trénink párminutovým visem na malé liště a shybovacím tréninkem, který je v mém případě ultrarychlý :D 

Vegansport.cz

Následující dvě středy se těšte na recepty z bylinkové lékárny. V tomto týdnu také přibyde do e-shopu i seznamu knih naše párty kuchařka Místo kapra hlíva a v pondělí za dva týdny prakticky laděný článek o tom, jak si ve stravě zajistit bez větší námahy dostatek vápníku.

 

Sportujte, jezte vegansky a mějte se rádi, páááá :)

 

Komentáře